Wednesday, March 9, 2011

moga dia punya hati yang baek!

aku xpndai dalam bab blogging ni..tp nk wat gak.. bf aku xnk ajar!

semalam,8.3.. aku g admin,nk mnta claim wet klinik.. pas 2 jmpa dgn sorg ni dr bhagian finance.. aku tnya baek2 kot, tp mak bapak dia punya lyanan......... mcm hak2 tui! kuang asam@kuang ajr! sgt blagak,sombong thp cipan! geram! tp xpa...aku doakn moga 'dia; mnjdi seorg wanita yg punya hati yg baek<aku xkta aku ni baek sgt> atleast, jgn sombong..kta ni bkn spa2 kt ats muka bumi ni....

wat kja mst dgn hti yg iklas! klu dah 2 kja kita....so iklas jela... so,prinsip aku,senyum jer...biar jer.....! dlm hati,mak datok...heheheh.........

p/s: aku respect org yg lg tua dr aku...so,nsb bek ko lg tua...sbor ajerla....

1 comment:

  1. ni da pandai blogging.. xyah ajar pon xper... pandai sendiri... :p

    ReplyDelete